• 5
  • 1292

Komentarze

  • lynx

    02.02.2010 12:09

    Cudowne!Wiewiórki są bardzo fotogeniczne!

  • kiezz

    02.02.2010 15:48

    Fajne ujecie, ostosc zlapana na pyszczek (oko), ciezkie do uchwycenia jako, ze wiewiorka jest plochliwym stworzonkiem. Ale .... (bez czepiania sie) zdjecie nie powinno byc nagrodzone ze wzgledu na zepsute kadrowanie, czyli uciety ogon.
    Bez urazy Artiks, tym bardziej, ze masz inne dobre zdjecia w swojej kolekcji

  • 02.02.2010 19:37

    Śliczna :)

  • lesna-ania

    02.02.2010 20:13

    zdjęcia dnia nie są wybierane bo są extra technicznie tylko mają przedstawiać coś interesującego, humorystycznego itd, względy techniczne są brane raczej pod koniec, kiezz ty o technice jak rozumiem maaaasz wieeeelkie doświadczenie :D mi się wiórka podoba, to oczko w ławce wygląda jak kropla wody i jakby wiewiórka myła orzeszka :))

  • furrys

    02.02.2010 21:31

    SUPER ZDJĘCIE

  • poranna-rosa

    03.02.2010 07:14

    bardzo ladnie :)

  • ulleczka3

    03.02.2010 07:56

    przeuroczy model

  • kiezz

    03.02.2010 12:43

    Do Lesna-ania:
    Nie zauwazylem w mojej wypowiedzi nic co mialoby wzbudzic w Tobie tak wielkie wzburzenie i chec obrazania kogos. Jezeli uwazasz, ze to zdjecie jest super to ja sie ciesze, bo jak chyba nie zauwazylas ja rowniez je pochwalilem. A mam wrazenie ,ze wyrazanie wlasnych opinii jest dozwolone szczegolnie w takich miejscach jak forum fotograficzne. Jezeli uwazasz, ze ma to byc miejsce tylko dla towarzystwa wzajemnej adoracji, a nie dzielenie sie uwagami to chyba sie rozmijamy.
    Konstruktywne uwagi, skierowane rowniez do mnie (szydzenie wcale nie pomaga w nawiazywaniu dyskusji, Aniu) moga tylko pomoc w doskonaleniu warsztatu a nie maja na celu obrazania kogokolwiek. Jezeli tego nie uznajesz to rowniez sie rozmijamy.
    Mowie tu o fotografii oczywiscie.
    Pozdrawiam

  • artiks

    03.02.2010 13:19

    Dziękuję wszystkim bardzo za przychylne opinie. kiezz dziękuję za docenienie złapanej ostrości w punkcie , w którym chciałem to uzyskać, tym bardziej że to był MF Tamron 55-200 bez silnika AF :) Ogonek się uciął bo jak było wspomniane-ruchliwe to stworzonko i złapanie ostrości manualnie =nie do końca udany kadr :) Jak powiększę stajnię szkiełek , albo nowe body ,na pewno bedzie lepiej :)

  • am70

    03.02.2010 21:47

    Voila.!!!

    Kiezz ma racje. Artiks podszedł do tego z dystansem i jest Ok!
    Oczywiście w komentarzach można wyrażać swoje opinie, tylko IMO po co wstawiac komentarze ktore nic nie wnosza

    Jak dla mnie w tym przypadku wystarczylby dobry crop i po sprawie

    Pozdrawiam

  • kiezz

    04.02.2010 21:58

    Artiks, udanych łowów!

  • 09.02.2010 10:52

    podoba mi się bardzo

  • wojdzirey

    19.02.2010 00:27

    przemiłe foto !

  • arietiss

    10.06.2010 08:27

    Fajny rudasek, szkoda tylko ogonka.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Zaloguj się

Inne zdjęcia użytkownika

Informacje o zdjęciu

Zdjęcie wykonane: 14.11.2009, 13:59
Aparatem Nikon, D40X
Przesłane 18.11.2009 07:44

Dane EXIF

Szerokość 1920px
Wysokość 1285px
Producent Nikon
Model D40X
Data zrobienia zdjęcia 14.11.2009, 13:59